Merhabalar,
17 martta 5.gün dondurulmuş yüksek kalite embriyo transferim yapıldı. Tüp bebek tedavisi görenler en erken kaçıncı gün idrar testinde pozitif gördünüz? 3 gün sonra düşük iğnesi yaptırmaya hastaneye gittiğimde kan da versem mi sizce?
Allah herkese tek seferde sağlıklı bebişler nasip etsin inşallah 🤍