Kızlar selammmm 🤍🤍 bugün doktor kontrolümüz vardı. Oğluşum 53cm 3900kg olmuş 😱🤣😂 doktorumdan yeniden çatı muayenesi yapmasını rica ettim. (37.haftada olmuştum öncesinde) açıklık 3 cm olmuş şükür 🙏🏻Bebeğin başı kanala girmiş. Herşey yolunda ancak ne yazık ki sancım yok. Nst de de çıkmıyor, zaten ben de gün içinde hissetmiyorum. 28 mart yani(41+3) son gün dedi. O güne kadar gelmezse 28 martta hastaneye yatışım yapılcak. Suni sancı ya da sezeryan. O durumda kalırsam suni sancıyı deneyeceğimi sanmıyorum. Bakalım inşallah pazara kadar kendi sancılarım gelir 🙏🏻