36M_Meloss Kızlar annem zeynep kamil istiyor ama kalabalık biyer göztepe istiyodum ama kararsızım ilk doğumum bide ne dersiniz hangi hastaneyi önerirsiniz tuzla da oturuyorum
Ceyduygu 36M_Meloss Yakınlar da Göztepe de tanıdığım biri yaptı maalesef memnun kalmadı. Zeynep Kamil hakkında iyi şeyler söylenmiyor ama eskiden öyleymiş artık öyle değil çok fazla doğum yapan duydum herkes memnun. Bende kontrollere oraya başladım şimdilik memnunum
Betulsen34 36M_Meloss bende kartal arastirmaya gidiyorum. 32. Haftaya giriyorum umarim memnun kalirim
36M_Meloss Biri de kalabalık yere gitme dedi zeynep kamil çok yoğun biyer bide kartalda yada yakacık dediler sakin hiçdeğilse ilgilenirler falan dediler
36M_Meloss Betulsen34 Dün gece gittim acile pandemi hast covidlilerle aynı yerde doğum yapıp farklı odada kalıyosun aynı koridoru paylaşıyosun aynı hemşireler bebeklede senlede ilgileniyor bende doğumu orda düşündüm ama pandemi olmayan yere gidelim temizken hastalık kapmak gibi bir risk var