DilarAsel Şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz bugün şeker ölçümü ve yüklemesi yapılacaktı 3 saat sürecek dediği için pazartesiye kaldı sizce yaptırmalı mıyım yaptırmayan var mı?
dilanbartos DilarAsel ben yaptırdım ve bende şeker çıktı. Ailemde ya da eşimin ailesinde kimse de yok. Bebeğin pankreasını etkiliyor yüksek şeker. Gelişiminde olumsuzluk yaratabiliyor. O yüzden önemli buluyorum ama yaptırış şeklini tasvip etmiyorum.