Bir süredir hem iğne olarak kullanıyordum hemde hap olarak yutuyordum progestanı, doktorum bugünden itibaren fitil gibi kullanmamı söyledi 8 saatte bir.
Biraz zorlanarakta olsa hazneye yerleştirdim ama en az kaç saat durması lazım içerde bilgisi olan var mı ? ve sanki çok derine yerleştiremedim gibi parmağım gittiği kadar ileri ittim ama sanki çok olmadı gibi umarım fayda etmiştir 😔