Mysaa şimdi yazmaya gelmiştim sana , gittim geldim çok şükür her şey yolunda. 🌸🤲 doktor o kadar iyi ki dedikleri kadar var gerçekten boşuna önerilmemiş :), tek tek açıkladı şuraya bakıyorum.. şöyle olması beklenir.. bakalım evet güzel yolunda vs gibi anlattı, raporda ne yazacağını açıkladı, pürüz gibi görmese bile şunu önericem bu konuda vs gibi öneriler de sundu, sorunuz var mı dedi kaldık öyle güzel anlattı ki soru falan yok yani çıkmadı, bizim kız yüzünü sakladı eli kolu rahat durmadı ama biraz uğraşıp poz yakaladı foto verdi renkli 1 tane :) siyah beyaz olarak inceledi her şeyini ve hepsini mini mimi ekranlarda çıktı verdi rapora ek olarak. Renkli sadece bize foto vermek için açtı orda inceleme yapmadı en iyi 2 boyutluda görüyolarmış hastalıkları vs o yüzden. Şiddetle herkese tavsiye ederim 🤩