Bebeğim daha 10 aylık ve ben bugün hamile olduğumu öğrendim 😢 neden bilmiyorum ama hiç sevinmiyorum tam aksine moralim alt üst oldu daha oğlum küçük ve ikinci doğumu kaldırabilir miyim bilmiyorum sezeryan olmştm ama şimdi hiç istemiyordum nasıl oldu da anlamadım korunmamıza rağmen nasıl tutar aklım almıyor