Merhaba arkadaşlar. 37+3 günlük hamileyim. Bir kızım var. Aybüke. Bir kızım daha olacak inşallah. Ama isim konusunda bir türlü netleşemedik eşimle. İkiye düşürdüğümüzde kalan isimler bunlar. Sizlerin fikirlerinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler 😊