Kızlar selam bişey sormak istiyorum ben geçenlerde ilk öğrendiğimde doktora gittim keseyi görüyorum ama bebek küçük olduğu için henüz oluşmadığı için göremiyorum demisti beta HCG 5675,4 çıktı yarın başka bı doktora gidicem bebek kesenin içindedir demi dış gebelik değildir bazen adet sancisi gibi kasıklarım da ağrı oluyor arada çok korkuyorum sürekli düşünüyorum bu konuyu yardımcı olur musunuz