Kardelenibo Kalben ismini çok seviyorum ve sizlerimde görüşünü almak istiyorum hanımlar sizce güzel bir isim mi yada yanına bir ek isim nasıl olur 👼👼
behrem bence yanına başka isim gitmez ve çok güzel bir isim, yanına başka isim koyarsanız bütün güzelliği gider