Kızlar 4.haftamda lekelenme başlayıp 6.haftamda kanama yaşadım şuan iyiyiz şükür tehlikeyi atlattık. Ama lekelenmem kesildikten sonra sarı akıntım başladı sürekli olan bisey değil bazen oluyo kokusuz yanma ağrı gibi şeyler yok şuan 10+5 günlüğüz ama sarı akıntım ara ara oluyo sizce kötüye işaret mi yaşayan var mı