merhaba anne adayları 5 haftalık hamileyim kan sonuçlarımda hepsi normal ama demir çokca düşük zaten çocukluktan beri kansızlık problemim vardı değer 4ml civarında bayağı düşük yani. hemen doktorumla görüşüp gerekli takviyeleri alıcam ama sizdende basına böyle bi durum gelen var mı? inşallah sağlıkla devam ederim gebeliğime