Selam kızlar, 6+5 teyiz bugün ve son günlerde midem bulanmaya başladı. Hiçbir şey yiyemdiğim için halsiz düşüyorum. Doktor prilam dr ilacını verdi. Bir zararı yokmuş ama gebelik sürecim daha çok yeni ilaç kullanmak istemiyorum. Bir zararı olur diye endişeleniyorum. Tavsiyeleriniz olursa sevinirim