39.haftayı geride bıraktık son 7 gün ama açılma sancı nişan hiçbir belirti yok neler yapmam gerekiyor tecrübesi olan varmı stresi artık beni yormaya başladı yolun sonu suni sancı gibi görünüyor bugün çatı muayenesi oldum belki tetikler dedim ama henüz bir belirti de yok sadece kasık ve bel ağrısı oldu geçti