Mom545441 18 mart 10.2 19 mart 18.2 21 mart bugün pazartesi 43.6 artış iyi mi @Deletedmom73711 sence ?
yigitinannesiiiii Mom545441 bu şekilde artarsa çok düşük olasılık olması canım kimyasalda beta düzenli artış göstermez
Deletedmom73711 Mom545441 Onun için kimse net bir şey diyemez, 2 günde bir düzenli takip edip artışa bakman lazım. Böyle katlanarak artarsa kimyasal ihtimali kalmaz zaten. Güzel düşün güzel olsun.🥰
hll_clm Mom545441 canim benim degerlerim 590 kadar cikti saglikli ilerliyordu. Sonrasinda dusmeye basladi. Insallah kimyasal degildir. Kese ve kalp atisina kadar kan vermeye devam etmelisin bnce
yigitinannesiiiii Mom545441 2 güne bir kan değerine baktır 2 katına çıkıyorsa güzel ama değerinde düşüş olursa üzgünün ama kimyasal oluyor o
cemreee__ Mom545441 çok güzel canım kısa zamanda inşallah kalp atışlarını da duyarsın çok sevindim çok 🤲🏻😊
Mom545441 cemreee__ yemin ederim herkese dular ediyorum herkes bu ay gebe kalsın diye sağlıklı bi şekilde 🙏🏻 Rabbim kimseyi böyle sınamasın inşallah 🙏🏻