benmuge Kızlar selam. Bu kasılma nasıl oluyor ya? Benim sadece akşamları oluyor. Bi yer böyle yükseliyor hep aynı yer. Diyorum ya kafasını ya poposunu dayadı herhalde. Ama ağrı sancı olmuyor. Kasılma bu mu demek?
byzza16 benmuge evet bu kasılma oluyo benimde aynı şekilde oluyordu sancıfalan hissetmiyordum. Bol bol dinlenin. Ben kasılıp geçiyo diye çok aldırış etmedim gezdim tozdum temizlik yaptım 36+6 da doğum yaptım kasilmalardan dolayı 🙊
Nazlimom benmuge bende aynıyım bide hareketlerini aşağıda hissediyorum çok hareketli adet olcakmıs gibi ağrı oluyor sürekli degil ama haftaya doğumum var geçen haftada sancı cıkmıstı inşallah gününde sağlıkla doğum yapariz 🌸🌸
Ulkermadn benmuge sepsert oluyor karnın o kasılma oluyor benimde nst de agrı kasılma çıkıyor. Serum yiyorum eve geliyorum iki hafta kaldı doğuma neyseki
benmuge Nazlimom bence sancı çıkmadı hiç en son cuma gittim. Valla akciğerlerimde hissediyorum bazen bazen ayaklarıyla mı vuruyor ne kasıklarımda hissediyorum. Ay çok korkuyorum 💆♀️💆♀️💆♀️💆♀️
beyzahuseyin Nazlimom inşallah aynı şikayetler bende de var dün acildeyim nstde sancım da çıkmadı açılmam da yok ama belime vuran ağrılarım falan devam ediyor bekliyorum bende inşallah zamanında sağlıkla gelirler
Sultannbstrk Nazlimom acaba nst de sancınız ne kadar çıkmıştı ben de 36+5 im karın sertleşmem çok oluyor nst sancım 60 larda çıkıyor merak ediyorum az mı diye sizin nasıl çıktığını o yüzden merak ediyorum 🙈
byzza16 Elife_mn yok çok sukur girmedi 2745 gram doğdu gayet saglikliydi🙏 Hatta o gün doğan en küçük bebek benim kızımdı ama hemen memeyi tuttu emme refleksi falan çok iyiydi maşallah ☺️
Nazlimom Sultannbstrk hiç anlamıyorumki nst den sekreteri sancınız cıkmıs azcık dedi doktora atti doktorda telefonum var sende dedi birşey olursa haberleselim dedi eve gönderdi perşembe günüde anesteziyle görüşücem son kez nst ultrasyona giricem