Merhaba,
Hekimim 32. Haftaya girdiğimde çalışır ve ya çalışamaz raporu vermek için muayeneye çağırdı. Fakat ilgili tarihte hekimimin izinde olacağını öğrendim. 32+1 de benzeri bir rapor yazdırmam benim açımdan bir sorun oluşturur mu? Bu raporu geç alan oldu mu acaba?
Çalışabilir almayı planlıyorum, iş yerim sorun yaratmayacağını söyledi, fakat hekim sgkya bildirim de bulunuyor diye biliyorum, izinlerin doğum sonrasına aktarımında sorun yaşanır mı?