Arkadaşlar merhaba. 12+3 olduk bugün kontrole gittik ve bir süredir kanamam ve düşük tehditim vardı. Doktor ultrasonda bakınca bebeğin eşi rahme yakın dedi. İlerleyen günlerde düzelebilirmiş ama düzelmezse de sıkıntı olur dedi. Erken doğum, anne hayatının tehlikeye girmesi vs. Biraz çekindim ve ne yapacağımı bilemedim. Duphaston ve progestan başladık. Korkuyorum doğrusu, önerebileceğiniz bir şeyler var mı