Merveb46 Oğlum 19 aylık karnımdaki bebeğim 33+5 doktor 38i beklemeyip 37 de alabiliriz dedi sizlerin bebeği kaçıncı haftada alındı merak ediyırum ?
gamzekubra Merveb46 oğlum 22 aylık canım 4 gün önce ikinci doğumumu yaptım 38+3 te aldı doktorum ama bebeğimin eşi yapışıktı diye o zaman aldı. Normalds 39 u bekliyor doktorum