Asiyebaran 15+1 de pipi resmimizi aldık çok şükür teyzeler maşallahınızı alırız değişmez dimi bu haftadan sonra lütfen değişmesin https://imgyukle.com/i/EWbuIv
Anne88 Asiyebaran https://ibb.co/nmbgSPD https://ibb.co/B4kW8PF canm bizde 12 haftada erkek dedi bugün 13+2 yine erkek diyor pipi resmide verdi umuyorum değişmez bende korkmuyor değilim😥😆
Duyguuuu0 Asiyebaran 23.haftada netleşiyor morelini bozmak istemem ama bana 16.haftamda erkek dediler 23.haftamda detayliya girdim net kız dediler
beyzahuseyin Asiyebaran bizde 15. Haftada pipi resmini elimize almıştık çok şükür bir değişiklik de olmadı 36. Haftadayız artık kucağıma almayı bekliyorum 🥰😍
Ozlm0916 Asiyebaran kuzum degismez pipisi apaçık ortada ayy hayırla evlatlarımızı alalımm kucağımıza benimkide erkek 👶🥰🤭
Duyguuuu0 Asiyebaran gösterdiler canım ben hatta herşeyi aldım mavi erkek kıyafeti bir sürü sonra öğrenince şok oldum netleşene kadar alma birşey benden tavsiye
Asiyebaran beyzahuseyin Ben çok sevindim ne yalan söyleyim değişsin istemiyorum pipiyi de gördüm yani gözümle geri kaçacak değil ya diye düşündüm 😬
Anne88 Asiyebaran insalalh ya rabbim herkese gönlündekini hayırlı bı şekilde vermeyi nasip etsin inşallah 🥰
beyzahuseyin Asiyebaran inşallah sizler de son haftalara sağlıkla gelirsiniz durmuyor içerde artık hareketler çok sert doktor 1 hfta daha dursun içerde dedi😄 güzel beslenmeye bak bebişin kilo alsın❤️ Biz gelişim olarak 2 hafta önden gidiyoruz 🙏🏻💙
Basaktrk beyzahuseyin buradaki insanlardan okadar korktumki değişir dediklerinden bizimkide değişmez heralde dimi ben pek anlamıyorum ondan atıyorum size 😂![https://imgyukle.com/i/E2xY5x]
Babyco beyzahuseyin bu durumu bu videodan izlemiştim klitorismiş . Ay ne şaşırdım sanırım çıkıntıyı o yüzden erkek görüyorlarmış .
beyzahuseyin Asiyebaran ceviz muz süt kaşar peyniri bebişine kilo aldırır günde 2 bardak süt içiyorum ben😍