35+4 haftalık hamileyim dün geceden beri karnim tas gibi sancilarim da vardı ama aşırı değildi bugün doktora gittim sanci cikti cok bebeğim kanala girmis aşağı baski yapiyo ama daha acilmam yok benide kuvezli olan hastaneye sevk ettilwr ne olur ne olmaz diye tetbir almak icin ama benim 2 yaşında kızımda var inşallah oğlumu kuveze almadan kucağıma alırım dua edin bana ciger gelistiriciyide sordum gerek duymadi 34 ten öncesine yapıyolarmıs bebeğimin şuan suyu vs hepsi iyi kimin duasi kabul olur belli olmaz dua edin bana bide bu haftada dogum yapanlar varmi kuveze aldilar mi 🤲😊