AleynaSvn Ben bugün 2. Dozu yaptırdım ve eve geldikten sonra hamile olduğumu öğrendim korkuyorum bir şey olmaz değil mi?
55alp34 AleynaSvn yok canm olmaz allahın izniyle bnde aşı yaptırdıktan bir hfta sonra hamile olduğumu öğrenmiştim ikinci dozu da dördüncü ayımda oldum Allaha şükür hiçbi şey olmadı üçüncü da doğumdan sonra inşallh
Sedaerbil AleynaSvn bn hamile kalmadan önce 1.doz yaptırdm daha snra 2. Dozumu 3.ayımın sonunda doktor izni ile yaptırdım cok şükür herhangi bi problem olmadı
Sedaneva AleynaSvn Bne 3.dozumu 5 aylıkken yaptırdım. Covid febele için daha tehlikeli. Aşıdan bine olabilir ki… Doktorlar öneriyor zaten yapılmasını.
Demirbebek Ne covid geçirdim ne aşı yaptırdım MaşaAllah bana 😁 evden çıktığım da yok tabi sıkıntıdan patlar hale geliyorum bazen. 22.haftamdayım
La_le Demirbebek en az 2 doz aşı olman lazım yoksa doğuma alamazlar seni kız haberin olsun ben 1 doz oldum doktor bana 2 ci dozunu ol yoksa seni doğuma alamam dedi sart
Demirbebek La_le hiç duymadım bilmiyordum bunu ama sancım tutup ta koştur koştur hastaneye gittiğimde napacaklar doğurma mı diyecekler😁 Sırf aşı olalım diye dayatma yapıyorlar İnşaAllah aşı olmayacağım
La_le Demirbebek dicekler canım ben kuzenim hemşire o bile bana dedi asinı ol yoksa almazlar seni dedi
Aleynasvr Dozu oldum 16 haftalikken doktorum kesinlikle ol dedi. Sonuçta covid olup daha ağır geçirmek var yani hamileler daha ağır gevirebiliyor zararı yok niye olmayasın. Hiç dışarı çıkmıyorum zaten falan diyenler doktor kontrollerine falan da mı gitmiyorlar hastaneye gitmek bile risk canım sen bakma doktorlar bir sakınca görmuyor. Doğuma kadar 3. Dozu da ol hatta doktoruna sorarsın zaten
Zeyfat17 AleynaSvn Ben 3. Dozumu 4,5 aylıkken oldum doktorum olmam gerektiğini söyledi hamile iken covide yakalanmak kötü ağır geçirenler olmuş hastalarından o yüzden oldum bütün doktorlar da öneriyor zaten