Kamelya ense kalınlığı sanırım 5 e kadar normal demişti doktorum ikili yaptırdığımda ama yine de yanlış bilgi vermek istemem kalbindeki parlaklık ise kalbinde bi problem olduğunu falan gösteriyor sanırı m ama şimdiden üzmeyin kendinizi geçebilir zamanla