Merhaba kızlar 40+2 de doğumumu gerçekleştirdim şükür 🙏🙏🙏 ilk doğumum normal di bu ikinci doğumum olacaktı. 39+4 te doktorum bebek kanala yerleşmediği ve kilolu olduğu için sezeryan yapmaya karar verdi. Cuma kontrole gittim cumartesi sezeryana alalım dedi ama ben pazartesiyi beklemek istedim. 40 haftasını doldursun istiyordum . Pazartesiye randevumu aldım bütün tahlillerim yapıldı. Cumartesi burnum tıkandı pazar sabahı boğazım ağrımaya başladı. Doktorum hemen pcr testi istedi ve pazar günü covid pozitif çıktım 😔 çok ağladım çünkü kendi doktorumu çok seviyordum ve beni şehir hastanesine yönlendirmek zorunda kaldı. Apar topar hemen şehir hastanesine gittim. Izolasyona alındım. Doktor bugün evine git yarın sabah gel suni ile doğumu başlatalım olmazsa sezeryana alırız dedi ve eve döndüm. Akşam oldu ufak ufak sancılarım başladı. Sabah 5 te 10 dakka bire düştü. Herkesi uyandırdım hastanenin yolunu tuttuk 😊 3 cm açıklığım vardı. Sancılar çok sıklaştı saat 11 gibi açıklığım 5cm di ve ilerlemiyordu. Suyum geldi rengi şeffaf olması gerekirken sarı yesil bir renkte akti. Doktorda biraz panik oldu ve istiyorsan seni sezeryana alayım bebek kanala inmedi dedi bende kabul ettim. Beni sezeryana alacaklar diye beklerken ebe geldi hadi Dogumhaneye dedi. Şok oldum. “ Ben seni normal dogurtucam ha gayret buraya kadar geldin vazgeçme ” dedi. Dogumhaneye gittim bana 2 tane iğne yaptı ve açıklığım 9 cm e çıktı yarim saatte. Sonra doktor geldi bir şeyler yaptı bebeği kanala oturuttu 6 7 ıkınmaya bebeğim doğmuştu 😊 doğduğunda boynuna 2 tur kordon dolanmıştı yüzü morarmıştı ama hemen ağladı bebeğim kendine geldi. Nst de herhangi bir sorun yoktu. Suyumun yesil olmasi da kordon dolanmasindan kaynaklanmis. Sukurler olsun ama sag salim dogdu kilosu yerindeydi. Bebek odasina almadilar yanima verdiler. Tek dogum yapan bendim izolasyonda o yuzden ozel hastane konforunda bi dogum oldu. Her işte varmış bi hayır. Rabbim herkesi bi avazda kurtarsın inşallah. 2 gün daha beklemek istemesem ruhsal olarak bu zorlu süreci yaşamayacaktım ama böyle de normal doğum oldu çok mutluyum. 6 da hastaneye girdim 12 buçukta bebeğim kollarımdaydı 😍😍😍