Anneyimm mucizem61 hm.. Insallah gerek kalmz hersey yolunda ilerler 🙏 ah bu devlet hastaneleri yokmu bana kimse bilgi vermedi su zman gel aclik.yada tokluk yaptr diye saglk ocağına gebelik takibi de actiramadim.ordan bilgi alayim gecen gittim ne dr. nede hemsiresi var persembe gel dedi bi gittim kapali 30 agsts diye valla cildrcam:)
Kenanizm18 [bilinmeyen] korkma canım gözünü korkutursan olmayacagı varsada olur. Ben erkenden gidip yaptırdım tadıda iyidi. İyi ki yaptırmışım bebegim 3 hafta önde. Diyet yapıyorum şuan erken önlem daha iyi 💙
queenz Esen canim ben yurtdisinda yasiorum, türkiyede yaptırmıyolar neden bilmiyorum. 28-29 haftalar tavsiye edilen haftalar yapılmadı icin ama sonraki haftalarda da yaptırılabiliyor bir engel yok şeker ölcülüyo sonucta.
Esen queenz doktorum istemedi benden önce açlık tokluk baktı oysa kilolu da hamile kalmıştım sonradan okuyunca çok pişman oldum yaptirmadigima bilseydin o istemese bile ben istiyorum derdim şimdide olmuyomuş evet keşke bende yatırabilseydik çok korkuyorum bisey olcak diye yemeyi içmeyi bıraktım nerdeyse varmış gibi haraket ediyorum
Duyguuuu Anneyimm Devlette lafi cımbızla aldigimiz icin agizlarindan o yüzden canim kac haftaliksiniz?
Duyguuuu Anneyimm Valla oyle mümkünse sabah erkenden gidin ac ac ikinci kani verince bayila yaziyor insan.
Duyguuuu [bilinmeyen] Ben acken kan verdim ilk. sonra saglik ocagi da rutin kan testi icin cagirdi orda ikinci kani verdim bayiliyordum az daha sonra da glukozu icip tekrar kan verdim pertim cıktı 😂
1prensesannesi Anneyimm bende aç yaptırmıştım canım 24haftalik muayeneye gidince sabah aç gittim kan aldılar 75ml glikozu verdiler sonra (bildiğin çilekli gazoz gibiydi benimki hiç zorlanmadım içerken😊) 1saat sonra tekrar kan verdim 1 saat sonra tekrar verdim yani toplamda 3 kez kan verdim ben kimisinde değişiyor milim ve kan verme sayısı olarak. Çünkü ben verdiğim gün başka biri 50ml içti ve 2kez kan verdi😕