Kızlar bugün muayene oldum. Normalde 4 gün geciktim. 4gün önceki beta hcg testi 183 çıkmıştı bugün tekrar baktırdım 986 çıktı. Fakat karın ultrasonundan baktığında oluşan bir kese göremedi. Şu anda çok erken biraz daha zaman geçmesi lazım dedi. Böyle bir durum başına gelen oldu mu acaba. Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum fakat içimde bir korku oluştu