Happy-melek1997 Kızlar gebeliğinizi kaçıncı hafta da öğrendiniz kan da değeriniz kaç çıktı acaba ben idrar testi yaptım hemen çıktı kanda da çıkarmı bugün verdim yarın çıkacak
Rehile Happy-melek1997 adet günüm 3.9 hcgyle öğrendim Gec döllenme olmuç adetim 2gün sonra 26 Olmuştu
feyzacodel İlişkinin üzerinden kaç gün geçtikten sonra kanda belli olur. Test yapmak istiyorum erken mi diye şüphe ediyorum.
Nskyhn feyzacodel 15 gün sonra belli oldu benim. Yumurtlama 14 undeydi 29 unda hamile olduğumu öğrendim
Nnuruss Happy-melek1997 3+3 te test yaptım 0.9 çıktı sonuç galiba değil diye düşünmüştük regl gecikmemin 3. Günüydü 6. Günde tekrar verdik 3+6 30 ile öğrendik
Esradamla Adetime 5 gun kala idrarda cift çizgi gördüm sonra beta 34 cikti 2 gun sonra 144 çıktı baya küçük ogrendim ben şuan 5+2 yiz
Cananyildiz Happy-melek1997 önce kana geçiyor zaten sonra idrara. 4+4 te test ile öğrendim ertesi gün gittim kese göründü beta vermedim