Merhaba kizlar benim iliskim 22-23-25 subatta oldu
sat 8 subat suan uygulamaya gore 5+6 yım ama 4+6 iken kan verdigimde 500 çıktı kan doktora 5+0 da gittim sonuc icin dedim adetime gore dusuk degilmi 5 haftaya gore beta yani 5 haftalik olamaz zaten dedi gec dollenme olmustur dedi ama iliski yasadigim tarihleri biliyorum buna gore nasil gec dollenme olabilir ki pof anlamadim bu arada 7 martta 13.5 ile ogrenmistim hamileligimi persembe 6+3 olucam ultrasonum var doktor anca gozukur persembe dedi randevu olusturmustuu 🤷