Bimucizeee Kizlar huma hastanesinde hangi doktor daha iyi bilgili muayene ve dogum ucreti hakkinda bilgi verirseniz sevinirm 💐💐
Gamze-38 Bimucizeee ben ilk doğumumu hüma dq cahit gözüakca da yaptım ilgisi alakası on numaradır hastanenin gözde doktorudur ve normal doğumcudur zorunlu değilse yalvarsan da sezeryan yapmaz ücretler ne alemde şuan bilmiyorum muayene 3 ay önce 180 di
Serapcemre Yuh ya hüma hastanesini çok kötülüyorlar 7bin nedr ecrciyes kartalda dogurdm oyle temz hastane görmedim şu an gene hamileym 5bin ve benm doktorum cok iyi memnunum
Svmbhc Serapcemre Doktorunuza gore degisiyor dogum ucreti ilk defa sizden duydum kotu oldugunu gayet temiz ilgililer özen gosteriyorlar hastaya ozeliklede ersad beyin personelleri bu konuda cok titizler
Svmbhc Serapcemre herkesin dogum sureci farkli isleyebilir sikayetleri farkli yonde olabilir memnunum ben bir cok kiside tercih ettigine gore memnunlar sanirim 😊
Serapcemre Svmbhc bir kişiden duymadıgım için 😊 ve bir kişi de olumlu yorum yapmadı ıcın o hastaneden uzak durdum açıkcası