Busranursahbazz Zehrakhr bende şehir hastanesine gidiyorum ama 41 w kadar beklediklerini bilmiyor dum suan 41 haftalik misiniz
Handenurrr Zehrakhr 40 arti 5 im bugun , yarin kontrolüm var neler beni bekliyor merak ediyorum cidden
Mybabeela Geçen gün hastanın birine söylerken duydum 40+3 ü bekleriz olmazsa sezaryene alırız daha uzun süre beklemiyoruz dedi hemşire. 41i mi bekliyorlarmış?
Zehrakhr Mybabeela ben sürekli oraya gidiyorum 41 olmadan doğum başlatmıyoruz dedi doktor yarın 41+2 oluyorum ama yatış yaparlar mı onu merak ediyorum
Mybabeela Zehrakhr o zaman o hemşire yanlış bilgi mi verdi anlamadim size de öyle söylemişler, doktor olarak aynı kişiye mi gidiyorsunuz hangisi?
Zehrakhr Busranursahbazz evet 41+2 oldum perşembe gittim 41 dolunca gelmenden önce bi problem olursa acile gelirsin dedi doktor bende iyiyim gitmedim hareketlerde normal. Ama yarın gidicem sabah bakalım ne diyecek belki bilgili olan vardır diye yazdım
Zehrakhr Mybabeela Gamze Yılmaz’a gidiyorum ama arada sıra bulamazsam başkalarına da gidiyorum. Bilmiyorum ama ben geçen hafta 2 kere gittim 2 Side başka doktordu 41 olmadan müdahale edemiyoruz dediler
Zehrakhr Turkolog12 36 dan beri hazırlıklı gidip geliyorum zaten almazlarsa özel hastaneye gidip sezeryan isteyeceğim çok zor geçiyor günlerim artık
Mybabeela Zehrakhr teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için, bir an önce sağlıkla kavuşursunuz bebişinize inşallah
Turkolog12 Zehrakhr almamaları sacmalik olur zaten vaktiniz çoktan gelmiş neyi bekliyorlar çocuğun yaşına girmesini mi yani hastane fena değil falan ama bazen cidden garipler🤷
Zehrakhr Turkolog12 hiç sormayın benim kafamızda bunlar karıştırıyor yabi 40 haftadan sonra beklemenin ne manası var birde net bişey demiyorlar insan havada kalıyor belirsizlik daha çok yoruyor
Handenurrr Zehrakhr randevum yok malesef direk sabah gidecegim ama sizi hala yatirmadiysa beni de yatirmaz sanirim