Abanananan yok canım maalesef catladım meraktan ama 12. Haftada özele gittım çıkıntı var kordonun yanında dedı bnde o zaman erkmı dedım hayır kız bebeklerde bu hftlarda ödemden dolayı şişlık oluyor o yuzden tahmın yapamam 16. Hftya bekleyelım dedı😀hftya Perşembe gtcem 16. Hftada bakalım bellı olckmı☺️