belizdoruk Bugün 12 20 de planlı Sezeryan ile doğumu gerçekleşti öyle anlatılacak uzun Hikayem yok 😁 geldim yaptılar çıktım ağrılar var tabi ki dayanmaya çalışıyorum ama yavrusum yanımda o bana yeter ona baktıkça acılara dayanmak daha iyi oluyor
Bebegmm belizdoruk gözünüz aydın saglikla buyusun 🙇♂️ siz pınar hanımda doğum yaptiniz galiba spinal mi oldu
belizdoruk Womane yok dayanıklı olursaniz yapılamayacak zor bişey değil hersey bünye de bitiyor korkmayın
rfzsB belizdoruk ben uzun uzun yazılanları çok seviyorum okurken heyecanlaniyorum ağlıyorum tebessüm ediyorum doğumu yakın olan anneler uzun uzun yazın 😉❤❤❤😍
ebrarecem Ay ne güzel bir doğum hikayesi geldim yaptılar çıktım keşke bütün doğumlar bu kadar kısa ve öz olsaaa 😂 annelik tabi illaki ağrı sızı olcak Rabbim hayırlı ömürler versin bebişe 👼🏻