Kızlar benim 10 aylık bir oğlum var 10 ay önce sezeryan doğum yaptım şuan adetimden 20 gün geçti ve bugün yaptığım testte 2 çizgi çıktı hastaneye gideceğim de benim korktuğum konu sezeryan doğum yaptım ve daha üzerinden bir yıl bile geçmedi nasıl olacak nasıl geçer olur lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? ( hiç beklemiyorduk yani korunmamıza rağmen nasıl oldu bilmiyorum) 😢😢😢