Eczaneden aldık çok büyük ucu. Tutuyor şöyle böyle ama dışarı süt çok akıyor
annekuzucum ben wee baby aldm bebegm onu tutuyor.
Ben de aldım da bı sıkıntı yok bebedor markası
Bsrgny1- ucu büyük mü fotoğrafını atablr msnz bebeğim emmiyor aç kalmasını istemiyorum 😔
Foto nasıl atılıyor beceremedim
https://resimyukle.io/r/bohzXu3B1t Aldığım silikon meme ucu bu