melekmommm leylaacar011_ kaç çıkmış. Bu değerle nasıl dış gebelik diyorlar. Benimde en başından beri dış gebelik diyorlar beklemedeyim.
leylaacar011_ Tusami valla abla değer sisteme düşmemiş hastaneyi aradı öğrendi değer aynı düzeylerde çıkmış dedi bnde doktorumu aradım gel öğlen sonu bakalım dedi
Butterfly_13 leylaacar011_ hakkında hayırlısı olsun inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın rabbim sağlıkli evlatlar nasip etsin inşallah canım inşallah bir mucize olurda değerin yükselmiştir inşallah
Gul_ozkan leylaacar011_ benm aynı oldu mümkünse hastanede verin sağlık ocakları net çıkmıyor benm 15 geçmesine rağmen 1 çıkmıştı 2.hastanede verdim ve yüksek çıktı
Gul_ozkan leylaacar011_ ilk 1 çıktı sonra 107 sonra 185 sonra 352 sonra si düzeldi keseyi gördük şükür cuma günü
Elanull melekmommm canım nasıl anlıyorsun kaç haftalık olduğunu benimde bi degerimvar sana atayım kimyasal yaşamıştım ama merak ediyorum kaç haftaliktibana söyleyebilirmisin?
Elanull melekmommm canım benim sonucum 52.38 ’di 0-5 hamilelikte yaziyo du bu kaç haftalık oluyo sizce.
Kbraa_ Canım benimde adetimin gecikmesinden 2 hafta sonra 17 çıkmıştı beta değerim. Boş gebelik diyen de oldu sağlıksız gebelik diyen de. Çok şükür şimdi 24 haftalığız. Geç döllenme olmuştur canını sıkma ☺️ Hayırlı olsun şimdiden 🐥
leylaacar011_ Kbraa_ bnde 15 gün oldu gecikmem 18 mart cuma günü verdim 6.80 çıktı dünün sonucunu göremiyorum sisteme düşmemiş sağlık ocağında ki de dış gebelik olabilir dedi
Kbraa_ leylaacar011_ canım sen sağlık ocağını özellikle hiç kafana takma. Nedense geç döllenme olabileceğini düşünmüyolar. Sen sağlıklı düşün sıkma canını
Aslanmom1 leylaacar011_ Dış gebelik kesenin rahmin içerisinde olmayıp tüplerde vs olmasına denir yani beta değeriyle anlaşılacak bir şey değil. Kimyasal dese anlarım ama onda da sonucun 6dan biraz yüksek yada düşük olmasında demeleri gerekir. Sağlık ocağını takmayın bence
Beybisininannesi leylaacar011_ 15gün gecikmeye çok düşük bi değer.. geç döllenme olmuş olabilir. Mutlaka yeni bi değer görmek lazım
Tusami leylaacar011_ boşver sağlık ocağını, doktorun muayeneden sonra söyler sana, ben geç döllenmedir diyorum , inşallah öyledir 🙏