Se3008 Merhabalar, Her ne kadar burda sessiz takılsamda hemen hemen herkesin doğum hikayesini okudum ve umarım bende bir gün yazarım deyip yazmak nasip oldu çok şükür 🙏 Hatta post açmıştım burda vajinamda acı var diye 1 gün önceden birşeyler batıyordu girip çıkıyo gibiydi.. 39+2 de 30 Ağustos gecesi sabaha karşı 5.30 gibi suyum geldi çok az.Duş yaptım,yatağımı falan topladım saçımı düzleştirdim 😄ama hiç sancım yoktu.6.30 gibi hastanedeydim 3 cm açıklığım vardı gittiğimde yatışım yapıldı. 8.30 a doğru sancılarım başladı ama ufak tefekti 2 saatte bir açıklığa bakılıyordu. Saat 10.30 dan sonra baya bir şiddetlendi doktor hatta geceye kadar sürebilir diyince vazgeçmedim yinede. Sancıları hep çömelerek karşıladım. Ebem pilates topu getirdi sancı geldikçe daireler çizdim sancı gidince zıpladım. Belime karnıma sıcak su tuttum. Yalan değil artık kendimi kaybetmiştim. Ebe gelip 8 cm olmuş cocugun kafasına dokunuyorum doğumhaneye gidelim dedi sonunda bitti diye bakıyordum ki öyle olmadı. Ağrını hafifleticek ama rahmin daha çabuk açılacak dediği şeyin suni olduğunu anlamıştım. İşte o zaman hayat durdu bende çok aç ve susuzdum. Pilates topuyla eşime tutunarak ayakta kalmaya çalışıyordum. En son bi ebe gelip tekrar alttan eliyle baskı yaptıktan sonra hızlandı artık kafası gelmişti oğluşumun hemen doktoru aradılar geldi kesik atıldı butun var gücünle ıkınıyorsun 4-5 ıkınmamda içimden birşeyler aktı gitti ya çok şükür dedim resmen kuş gibi oluyorsunuz ve o an herşeyi unutup oğluma baktım biraz su yutmuş sanırım ağlamadı hemen. Hazırlandıktan sonra yanıma verdiler o arada dikişim atılıyordu hiçbirşey hissetmiyorsunuz. Ahh o ilk kavuşma💕 senin için iyiki değmiş diyorsunuz. Sonra odamıza geçtik benim hiç o gün ağrım olmadı ertesi gün çok hafif vardı oda hiç dinlenemediğimden sanırım. Ama olsun evlat için herşeye değer onun kokusuna 🙏 Allah herkese bir avazda kurtulmayı nasip etsin. 🤲 Tek sıkıntımız sütüm hemen gelmedi ama gelir inşallah. ☺️💕💕
Esse Se3008 ya iyi ki hikayenizi yazdınız normal Doğum istiyorum ama bi o kadar da korkuyorum Doğumun rahat geçmesi için önceden bir şeyler yapmış mıydınız?
mac Se3008 sağlıklı büyütün inş bebeğinizi sütünüzde inş biranönce gelır 🙏🙌 kaç tane dikişiniz oldu en cok merak ettğim🙄🙄
MelikeAkdoan Allah bağışlasıın,sağlıkla,huzurla,gönlünüzce büyütmek nasip olsun🙏🏻🌸 Suyunuz gelince banyoya girmenizde bir sorn olmadı değilmi? girilebiliyormu🤔
Se3008 @MelikeAkdoan Amin Canım Allah razı olsun darısı başına İnşallah bir avazda 🙏 Hayır birşey olmadı gittiğimde 3 cm açıklık vardı sadece 😊
MerveMustafaKaraku Se3008 geçmiş olsun canım darısı başımıza Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bi sorum olacak suyunuz biraz gelmiş ya duştan sonra ped falan kullandınız mı hastaneye gidene kadar