Merhabalar şuan 27 . Haftadayım bir kaç gün önce vajina girişinde 3 tane küçük nohut kadar kabarcıklar farkettim herhangi bir acısı kanaması veya uç veren bi tarafı yok beze gibi daha çok. Doktor randevumda yeni geçmişti daha şansıma 🥺
Aranızda böyle bir sorun yaşayan var mı