İlk kızınız küvezde kaldı mı? Meraktan soruyorum
İshal doğum belirtisi olabilir ilk kızınızda o haftalarda geldiyse belki bu da erken gelebilir
Biryerde okumuştum çoğunlukla ilk gebelikte ne zaman doğum yaptıysan diğerleride o haftalarda doğuyormuş . Ne kadar doğru tabi bilemem
İnşallah sağlıkla gelir 🤲🏻