Anneler sancı nasıl birsey yaa.. 33 haftalığım kahvaltidan sonra karnima bir agri girdi mideme doğru. Boyle şiddetli dgl ama biliyorum ki bi huzursuzluk var karnimda.. ve araliksiz yani.. Lavaboya cikma hissi gibi.. ama gidiyorum birsey yok kabizmişim gibi.. umarim anlatabildim