Gmzeli
Kızlar biraz uzun olacak ama. Bugün Üsküdar Anadolu hastanesinde Renkli dooplerim vardı doktor son adet tarihimi sordu bir an beynim durdu hatırlayamadım. 5 mart dedim hatırladığım kadarıyla daha sonra bebeğin 1 ay geriden geldiğini söyledi ohastaneden çıkana kadar bağıra bağıra ağlamamak için zor tuttum kendi doktoruma gittim son adet tarihim 30 martmış 😔 yani şükürler olsun bebeğin çok normal dedi 😥