Arkadaşlar 31 + 1 haftalık hamileyim üçüncü Gebeliyim daha önce hiç böyle bir şey olmadı ama sabah uyandığımdan beri karnımın üst kısmında bildiğiniz acı var Ağrı değil baya acı bu normal mi acaba daha önceki hamileliklerimde böyle bir şey asla olmadı çocuğun hareketleri de normal hareket ediyor yani ama biraz gözüm korktu