ogrencianne35 Kubraengin kızımın adı Lalin eski dilde yakut kırmızısı demek 🙏❤ bir kızımız daha olursa Lilya istiyoruz zambak çiçeği
Bebek15 Ben Adel ve Aylin arasında kaldım,bir türlü karar veremiyoruz😏 eşim Adeli beğenmiyor,Aylin diye herkese sevdiriyor😂