Kızlar bilgi istiyorum sizden annem sağlık ocağında kan verdi. Doktora özel hastanede muayene olacak hastane uzak bizim randevumuza denk getirdik geç gideceğiz yani aradan 1 ay geçmiş oluyor tahlilleri değerlendirmeye alır mı? Yoksa tekrar mı vermesi gerekir ?