Ndeniztuter Merhaba, yıllardır tiroid hormonumla uğraşıyorum. Bir hızlı çalışıyor biz yavaş. Şu an hamileyim ve yine yavaş çalışıyor. Doktor bir sıkıntı olmaz dedi ama ben tedirginim. Herhangi bir sıkıntı yaşayan var mı? Ne yapmamı önerirsiniz?
nurkubra- Ndeniztuter benimkide yavaş çalışıyormuş gebelik başladı başlayalı ilaç kullanıyorum doktorunuz vermiştir sizede başka yapılacak bir şey yok 🌸