10 gün oldu doğum yapalı. Doğum yapacağım güne kadar kullandım. Ben de geceleri yatmadan birer tane alırdım, almadığım gün o gün zehir olurdu bulantıdan koku hassasiyetinden. Zaten bitkisel bir ilaç ve gebelik süresince kullanımı gayet uygundur. Elbette doktorunuza sorun kuşkunuz varsa, son ana kadar kullandım hiç de sorun yaşamadım.