Merveebuluttt Öncelikle Rabbim en hayırlı zamanda gönlüne göre versin.2 sene tedavi gördüğüm halde bi sonuc elde edemedim.hiç hamile kalamamıstım.Sonra dedim ki biraz kilo vereyim önümüz yaz güzelce gezeyim kafamı dagıtayım.o aralar bolca misafir agırladım gelen giden sayısız. Eşimle o ay 2-3 kere ilişki oldu sadece.Ben yine gezmeye memlekete gittim orda adetim yine gecmişti. Kan verdim bide ne göreyim hamileyim. Polikistikover var bende normal yolla hamile kalamazsın diyodu doktorlar. Ama ben tedavisiz hamile kalmıstım. Çok şükür suan 36haftalıgız🙏🏻 Demem o ki bu bebek işi kafa rahatlıgı istiyor. Onu nasıl yaparım dersen herkes kendi hayat tarzına uygun bir yogunluk bulmalı kendine. Bende derdim nasıl kafadan atıcam falan diye ama istersen atıyosun. Benim çok istan ettiğimde oldu ama Allahtan baska sıgınacak kimsemiz yok. Rabbim nasip etmiyorsa ya zamanı gelmemiştir yada hayırlısı budur senin için. Dua nı eksik etme emi hiç. O’na sıgın🙏🏻 Rabbim ol der ve olur. Rabbim bana nasip etti bu duyguyu hayırlısıylada kucagıma almak nasip olur inşallah. Allah isteyen hakeden herkese nasip etsin. Hakkını helal et uzun yazdım