Merveofs Tugcedg hepsinden içiyorum valla ama bu noktada etkisini göremedim pek sanki 🤷🏻♀️ Bir dahaki kontrole kadar devam e ederse doktorumla konuşurum tabi
aslhankrhan94 seymabayrak44 Kabızlık ve gaz problemi başından beri vardı 24.haftamdayım artarak devam ediyo 🤭 Mide bulantısı ve hazımsızlık zamanla geçiyo canım 3.4. aylarından sonra daha rahat edersin inşallah 🤲
Arzutyfr Benim 3 ay bugün bitti. Mide agrısı, gaz, mide bulantısı tüm hızıyla devam ediyor mecburen ilaç içmek zorundayım. Yoksa ne yemek yiyorum ne uyuyabiliyorum.
Arzutyfr seymabayrak44 mide bulantısı için primal dr diye bir ilaç var onu kullanıyordum ama pek etki etmedi, zofer diye mide bulantısı ilacı kullanıyorum o daha etkili en azından rahatlatıuor. Mide yanması olarak gaviscon içiyorum. Sakız çiğnemek de çok iyi geliyor.
seymabayrak44 Zln2152 Ozlemm71 valla benimde kabızlık gibi değil ama baya katı ben hiç bir şey yiyemiyorum sütmüş yoğurtmuş hiç bir şey çok kötüyüm çok