F_s_ benim 20. Haftadan beri kasılmalarım var. Kasılmalar rahim ağzını kısalttığı için sorun olabilir. Ama bende çok şükür kısalma olmadı. Magnezyum kullanıyorum günde 2 tane. Şuan 31+2 olduk. Yine ara ara kasılmalarım devam ediyor. Ama 2 gündür kasılmaya adet ağrısı gibi ağrı eşlik ediyo birazdan doktora gidicem bende. İnşallah hepimiz zamanında alırız yavrularımızı kucağımıza. Siz de doktorunuza ulaşabiliyorsanız sorun ona göre bir yol izleyin, ihmal etmeyin