Ben 18 + da gittim yine göstermedi hatta doktora sordum bacakları sağlam mı diye doktor da yazık bak hareket ettiriyor diye gösteriyor aslında görüyorum ama 3. Muayene de göstermeyince artık sinirlerim bozulmuştu.detaylıya kaldık bakalım iki kızım var onlarda hemen öğrenmiştim bu daha nazlı