Çift olarak duymaya alışık olduğumuz isimlerdense sorun yok; Mustafa Kemal, Ömer Faruk , Fatma Gül , Ömer Asaf, Mehmet Akif gibi.. ama özellikle biri eski diğeri yeni isimlerden olunca; Asya Duru, Asel Lina, Zeynep Deren gibi, isimler iki farklı kişi, iki ayrı karakter gibi geliyor. Ve hakkaten çocuk istediğini kullanamıyor ki, kendini nasıl benimsemişse etrafındakiler daha çok nasıl hitap etmişse o ismini kullanmaya devam ediyor. İsmin anlamı bile önemsiz bi ayrıntı oluyor. Şahsen ben beraber kullanmayacaksam ikinci bir ismim olmasını istemezdim. Düşünsenize adım Nil Beren ama ben sadece Nil i kullanmak istiyorum. Ama biri Nil’i beğenmediği için Beren demeyi tercih ediyor.. çok sinir bozucu. Biz de herkes iki isim koyuyor diye eşimle bu fikir ayrılığına düştük ama sonra bana hak verdi. Bir isim daha fazla koymak çocuğa özgürlük tanımaz aksine ağırlık yapar üzerinde..